Kirg, proaktiivsus ja vastutus
„Pidevalt toimub tootegruppide ja -valiku laiendamine, mis on seotud turu trendide või nõudlusega aga ka kooskõlas Wienerbergeri tegevusega teistes riikides,“ kinnitab Wienerberger AS’i turunduse- ja kommunikatsiooni koordinaator Evelyn Parv. “Tellis on fashion. Mood ühesõnaga,” lisab Wienerberger AS tegevjuht ja juhatuse liige Margus Puusepp. “Tellise juures on tänapäeval kõik tähtis –värv, pinna struktuur, kuju, suurus. Me panustame igal aastal väga palju tootearendusse ja teeme koostööd klientidega,“ kinnitab ta.
Margus Puuseppa sõnul on viimased kolm tegevusaastat toonud kaasa suuri muudatusi. „On toimunud kardinaalsed muudatused firma juhtkonnas, sisse on viidud uusi võtmetähtsustega töökohti ning fookus on olnud tööohutusel, tootmise ja toodete kvaliteedikontrollil ja tootearendusel. Oleme ehitanud tugeva aluskrundi selleks, et vastu minna oodatud suurele müügikasvule nii Baltikumis, Venemaal kui ka Lääne-Euroopas. See algav aasta toob endaga kaasa ka suuri investeeringuid, suurusjärgus 650-700 000 eurot, mille põhieesmärk on tootmise efektiivsus ja tööohutus ning -tervishoid.”
Kuigi 2020. aasta esitas väljakutseid ka Wienerbergeri jaoks, siis tõi see kaasa positiivseid muudatusi ja on näidanud organisatsiooni tugevust. „Esimese poolaasta jooksul võtsime vastu mitmeid raskeid otsuseid ning optimeerisime meeskonda turu perspektiividest ja riskidest lähtudes. Vaatamata raskele, pandeemiast sõltuvale turuolukorrale oleme siiski hoidnud oma kulud kontrolli all ning tõstnud oma toodete müüki nii Baltikumis kui ka suurendanud eksporti,” räägib Puusepp. „Meie finantsilised tulemused on selles kontekstis väga positiivsed ning olen ääretult rõõmus ja tänulik, et me üheskoos oma meeskonnaga suutsime näidata aktsionäridele, et Wienerberger AS on tugev ja tulutoov äriüksus.”
Aasta lõpu seisuga on ettevõtte Baltikumi üksustes üle 70 töötaja, kellest Eestis asuvad üle 60. Töötajate heaolu, töökeskkond ja areng on pidevas fookuses. Puusepp nendib, et tegeletakse nii firmasiseste kui ka väliste koolitustega, võetakse kuulda kõikide tööliste arvamusi ja soovitusi muudatuste ning arenduste aspektist. Meie juhtsõnad on kirg, proaktiivsus ja vastutus, nii tööandja kui ka töövõtja poolt!”
Parv lisab: „Meie inimestes on püüdlikkus arendada ennast ja tootmist ning võimaldada läbi meie kaasaegsete ja keskkonnasõbralike ning erakordselt vastupidavate ehitusmaterjalide luua maailmast ilusam paik!”